یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday 19 May 2024
کد خبر : 12344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 1:58
- بازدید

افتتاح واحد تولیدی کنسانتره انواع میوه و مرکبات در جهرم

✅معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم: ایجاد فرصت اشتغالزایی و مراقبت از اشتغال موجود از اولویت های مهم در شهرستان جهرم است.

◀️به گزارش نبض جهرم ، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم،مهندس شفیعیان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به به اهمیت جلسات این کارگروه در جهت تحقق شعار سال اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی با نگاه به حل مشکلات واحدهای تولیدی در جلسه حضور پیدا کنند.

➖وی خاطر نشان کرد: با وجود برخی مشکلات معتقدیم حتی اگر تنها یک مشکل از دوش تولیدکننده برداشته شود تاثیرات فراوان و مثبتی در بهبود ظرفیت تولید و میزان اشتغال خواهد گذاشت.

➖نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم افزود: بنابر این تمام تلاش خود را در سال جهش تولید خواهیم کرد و سعی بر این است که علاوه بر ایجاد فرصت اشتغالزایی و بازگشت واحدهای راکد مراقب اشتغال موجود نیز باشیم.

➖مهندس شفیعیان تصریح نمود: شهرک های صنعتی یکی از مناطق مهم برای توسعه اقتصادی در منطقه محسوب می‌شود و با توجه به اهمیت موضوع باید مشکلات موجود در ناحیه و شهرک صنعتی جهت اشتغال زایی و جذب سرمایه گذاران رفع شود و در صدد تحقق این امر هستیم.

➖وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل شهرستان نواحی صنعتی تخصصی در شهرستان ایجاد شود و ناحیه صنعتی فعلی را با استفاده از ظرفیت های قانونی به شهرک صنعتی ۲ تبدیل نماییم.

➖فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان داشت: کلیه مصوبات جلسات این کارگروه برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌ الاجراست و امیدواریم تا پایان سال جاری نتایج مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و تولید در این شهرستان در پی داشته باشد.

سروش
https://sapp.ir/jahromrasad
اینستاگرام
https://instagram.com/jahromrasad98

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۱ در انتظار بررسی : 92
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

انشالله کی افتتاح میشه….


لوازم التحریر ایرانی کیان دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس